星期二, 2月 27, 2007

搵工

其實, 我搵緊工.

依幾日好努力咁update自己份CV, 又不斷咁喺 jobsdb.com, Classified Post同 Monster.com搵工. 不過問題又嚟喇: 究竟我可以搵啲乜嘢工? 以下係我諗到嘅幾樣:

1. 做返engineer. 不過我寫program唔叻, 又唔識整PCB, 剩係識做IC. 最弊係十隻手指數得出全香港做IC嘅公司. 死得.

2. Technical Marketing. 轉吓post, 識多啲唔同嘅skill. 不過我冇marketing/business底.

3. Technical Writer. 寫嘢我ok喎 (依個Blog除外). Product spec, technical paper 我年中寫唔少, 不過喺香港多數由engineer哽埋.

4. Equity Research. 依個暫時只係幻想. 依家好努力咁讀CFA, 希望第日有機會啦. 殘念.

睇完大鐵鎚依遍"身價", 我反省咗十秒究竟自己做嘢有冇盡到力. 我嘅答案係: 冇! 係我係懶, 仲要係好懶, 但係我都有試過為咗完成一項工作而廢寢忘餐. 點解我會對依家份工咁冇熱誠呢? 講真我由year 3開始已經想做一個Hardware Engineer, 點解花咗咁多時間依家先話冇興趣呢?

有時我會諗, 當初A-level, 如果我冇為咗安安定定打好份工, 揀咗電子工程而放棄咗讀傳理電影, 依家究竟會點!? 又或者我冇因為鄙視BBA剩係識吹水而冇揀商科, 今時今日會唔會已經係年薪百萬嘅中產階級呢?

無論點都好, 錯咗都冇得返轉頭, 唯有向前望. 我份人好唔專心, 唔可以成日做同一樣嘢. 如果大家有乜嘢好工, 記得單聲喇!