星期二, 5月 22, 2007

記賤米

尋晚同一班兄弟聚舊食飯,席間一位兄弟宣佈快要結婚,並且將到美國修讀MBA.飯後大家意猶未盡,再去酒吧繼續吹水.星期一溜溜成兩點幾先返到屋企,攪到今日成日喺公司釣魚.

唔經唔覺,大家已經識咗成十年.科技男由細到大,識嘅朋友唔多,曾經有一段時期懷疑自己有自閉症,所以依班豬朋狗友,可以話係科技男嘅生死之交.雖然畢業後大家見面嘅機會唔多,不過一見到面,大家又自然會好似好熟咁,回復返昔日一樣咁低B.哈.

講開嗰位將要結婚嘅兄弟,我第一日見到佢嘅時候就覺得佢好乸煩.唔知係咪啲名校生都係一模一樣,硬係覺得佢好似好自我中心咁.不過,佢讀書成績好,而且多材多藝,仲上過430穿梭機,又真係囂得起嘅.

之但係日子耐咗,我就覺得佢同我有幾分相似.我唔係想講我有冇佢咁叻,只不過佢嗰種鍾意收收埋埋,份人又硬頸嘅性格,同我好鬼似.讀U嗰幾年,佢都算叫做有過人生嘅低潮,不過最後都捱過咗,依家仲要去美國讀MBA,如果份人唔係咁”倔”,都未必有依份毅力同勇氣.幾年間,睇到佢成個人真係變咗好多.由一隻”餚底獸”,變成一個真男人.

賤米,第時發咗達,唔好唔記得啲兄弟呀!