星期一, 5月 21, 2007

Dream Car

科技男由好細個開始,已經係一個不折不扣嘅法拉利迷.以前砌嘅模型係法拉利,油站換嘅鐵車仔又係法拉利,總之跑車就等於法拉利.保時捷?No way!林寶堅尼?淨係令我諗起阿叻果架紫色車.

不過,科技男自問依世都唔知買唔買得起一架法拉利,所以呢佢亦只係响我嘅夢裡面出現,名副其實嘅Dream Car.

响現實中,我依家總想擁有嘅,就係...福士最新嘅Golf GT!


嚴格嚟講,我的最愛係Golf R32,不過要成40萬,咁貴,又係得個睇字.依架Golf GT,雖然都要成25萬,不過幻想得嚟叫做比較接近現實啦.架車仔雖然得1,400cc,但係supercharger加埋turbo,有成170匹馬力,勁!而且我鍾意自動波多過棍波,香港地揸棍波,除咗窮或者懶型之外,我諗唔到其他理由,F-1賽車都用自動波啦.福士嘅DSG六前速自動波箱,我覺得係本世紀最偉大嘅汽車發明之一.又慳油又擘得嘅車,去邊度搵.

唉,不過點勁都好,我都只能夠响放假嘅時候揸吓部錢七corolla,又或者每日放工嘅時候,欣賞吓我同事部Golf GTI.