星期一, 8月 27, 2007

剪頭髮

我剪頭髮嘅時候,最怕幾樣嘢:

1. 啲人不停咁同我講嘢.
2. 洗頭時將啲水彈哂落我塊面度.
3. 用護髮素幫我個頭按摩.

最衰就係男人啲頭髮好快長,頂多一個月就要剪一次,每次去剪頭髮都好似去送死咁,真攞命.比$500剪一次果啲服務係好好多,起碼洗頭唔會洗到好似玩激流旅程.不過太貴喇,一個月一次,一年未成$6000蚊?

星期又六又去剪頭髮,個洗頭姐姐係咁問我叫乜名,做邊行咁.起初我以為我魅力過人,連姐姐仔都吸引到.後來我先意識到,可能佢見我係生客,先幫個髮型師問下我啲料,等陣個髮型師可以同我吹兩咀,打下關係.見微知著,依間髮型屋嘅管理的確唔錯,唔怪得可以開成四間分店啦.