星期二, 10月 09, 2007

文華Amber

科技男生日當天,科技太為咗滿足我為食的慾望,帶咗我去食brunch buffet.上網搵過幾間酒店,州際要成幾個月前預定,其他Conrad、Ritz Carlton等又貴到死,咁啱上網睇到好多人都話Landmark Oriental嘅Amber好正,於是決定去試試.

Amber係有dress code嘅,男士如果著咗短褲,就只可以响side room食野.一坐低,侍應就比咗兩份menu我地;咦?乜唔係buffet咩?原來Amber提供嘅係semi-buffet,即係要先自定starter同main course,飲品同甜品就任食.

當時我個心一沈:「今次實食唔飽,唉...」雖然冇得勁食,不過難得嚟到高級餐廳,可以享受一下fine dining都唔錯啦.前菜叫咗tuna同yellow tail,主菜分別係羊同牛.味道真係冇得頂.個麵包籃我覺得普通咗啲,不過佢提供嘅黑醋就一定係上等貨.

其實冇得勁食都有好處,至少食物質素好啲,又唔駛同人迫.而且有任飲,可以勁飲紅白酒香檳咖啡果汁,淨係啲酒同杯cappucino都夠返本(好在科技太考咗車牌,哈哈).Dessert buffet選擇都算ok,不過撞正做緊朱古力節,我又唔係朱古力怪,所以冇乜特別驚喜.

如果想享受一個舒服嘅星期日午餐,同女朋友或者三五知己吹下水,Amber嘅brunch係一個幾好嘅選擇.

註:為免被人發現我係大鄉里,所以冇影到相.走果陣時我架錢七就咁放咗喺酒店門口,施施然咁去咗H&M買完衫先攞車,生日真係大哂!