星期二, 10月 23, 2007

廁紙

我科技男貴為一家之主,購買日用品嘅責任當然落喺我身上.實不相瞞,我從小就有一種四圍格價嘅嗜好,無論百佳惠康定藥房嘅價錢我都料如指掌.

上個星期忽然間發現屋企廁紙快將耗盡,為免發生不幸事件,只好急急腳走落去樓下百佳入貴貨.平時慳家嘅我,多數都係買高級版Breeze或者維達,心情好就買下Kleenex.

就响我搵緊邊個牌子有10送2之際,突然發現咗有款Scott賣$21.9十二卷.心諗Scott都算係名牌,又話係咩加強版,雖然好明顯偷工減料,不過只係賣廿二蚊,除笨有精啦.

點知一開嚟用,"諧"到阿媽都唔認得.一濕水,就好似Tempo個廣告咁爛哂,真係大陸牌子都好過佢多多聲.以後買廁紙好係唔好貪平,對自己好啲,對屋企人好啲.