星期五, 11月 09, 2007

希望在明天

做咗一個禮拜marketing,開咗兩日會,整咗一份sales package嘅powerpoint同一份press release.硬哽咗一埋book/bill/backlog之類嘅物體,又親身體會到比老細卒數果種感覺.總括嚟講,生意人嘅節奏比起engine佬快好多,不過都唔係太大問題.

就响依個時候,我嘅新老細同我講佢今個月尾就要走.咁我咪變成孤兒仔?要解個天咁玩我?(定其實係我老細玩我呢?)

不過從好果方面諗,可能大老細會發現到我係一顆未經雕琢嘅寶石,委我於重任,等我可以坐直昇機上位都唔定.哈哈.

唔理得咁多,聽日就去峇里旅行,返嚟至算.