星期二, 1月 30, 2007

升職/加人工

又到農曆新年, 很多公司都會在這段期間發放花紅, 以及跟同事商討升職/加人工等事宜. 不過, 我公司就慣於四月才發花紅, 六月先加人工. 所以近排聽到身邊朋友都升職加薪的時候, 都不期然嘆一口氣.

我有理由相信, 公司四月先出花紅, 是因應公佈業績的財務安排而作出的決定, 亦不能是排除公司為免同事攞完bonus就跳槽的技倆. 對於同事來說, 比人遲三個月先有花紅絕對"人神共憤".

說實在, 作為一間local的科技公司, 我公司過去幾年都有加人工, 又有bonus派, 都算難得. 但不要忘記, 我公司basic出名比外面低是事實. HR成日話個package不單只有basic, 亦要計算bonus呀, option吵. 嘩, 如果冇又點?咁我未變成廉價勞工? 好似今年, 公司生意不及去年, 我份花紅認真危危呼.

重有, 要記得如果今年公司加你人工少過3%, 就即是減你人工!