星期一, 1月 22, 2007

飛來email

我諗每一個公司有email嘅人, 都曾經收過一D自己唔應該收到嘅email. 但係如果你收到嘅email係大老細send出嚟, 仲要係鬧D大粒佬鬧到PK嘅email, 咁你會點呢?

1. Reply 返, 叫佢地唔好再CC比自己.
2. 詐唔知, 當冇事發生過.

如果你揀1, 我諗你"too simple, sometimes naive."你唔出聲, 老細都唔敢100%肯定你收到. 不過你一reply, 就係人都知你乜都睇到曬.

我就梗係扮無知喇. 晨早收到D咁嘅email, 十點幾老細個秘書就已經打電話嚟叫我delete咗D email.

其實間公司有返咁上下大, 同事個名似都無可厚非. 不過呢, 今次就比我知道咗大老細依排都幾燥. 睇嚟公司近排生意都係麻麻地, 份bonus似乎涷過水. 唉......