星期五, 3月 23, 2007

Black Friday

我承認我一直以嚟都冇好好咁珍惜你地. 我份人又懶, 返工又成日掛住上網, 又好逸惡勞,又......點解你地粒聲唔出就咁樣離開咗我!?

你陪咗我大大話話都有成三十年,由細到大日日食親飯都見住你,我兩片嘴唇錫你嘅次數重多過錫我老婆,我只係一時唔小心"冼"手嗻,點解你咁睇唔開跳落街?以後食飯冇咗你我點算?

雖然阿媽啲餸唔可以稱得上珍餿百味,但係阿媽煮得咁辛苦,無功都有勞吖,所以我亦唔敢有任何怨言.點解今晚係隻死肥雞,要用絛雞骨插我個嘴咁陰毒,攪到我爆曬江?

重有你.我知,我掂你果陣時唔鍾意戴套,攪到你鬼咁殘.係都唔駛係我放工搭車訓到隻豬咁嘅時候,偷偷地就咁走咗去,又帶埋我啲friend嘅電話走.大佬呀,我平時唔用腦嫁嘛,點記得啲電話號碼嗻?