星期四, 3月 08, 2007

西裝

細個嘅時候, 我覺得著西裝嘅人好奇怪: 點解夏天咁熱重要著住件咁厚嘅衫通街走?

於是乎我立定決心, 第時大個我一定要搵份工係唔駛著西裝嘅. 試諗吓, 大熱天時成三十幾度, 烈日當空下全身濕透果種感覺係幾咁痛苦. 依個諗法, 唔多唔少影響到我依家做咗工程師嘅決定. 做工程師可以日日牛仔褲+波鞋, 連Bill Gate都只係恤衫一件唔駛打呔. 揹背囊返工, 好過單手拎工事包啦.

不過人越大, 就越對西裝有種情意結. 買到一套合身嘅西裝, 著咗上身個人都開心啲. 當著起套西裝去見工嘅時候, 唔知點解個人嘅自信心都強啲. 你可以話我膚淺, 不過當我著起西裝, 拎住工事包係中環行嘅時候, 我真係覺得前途一片光明.

其實以前對西裝友嘅"偏見"都幾無知. 第一, 西裝友大部份時候都坐係office, 尤其係中環果啲, 頂多行過隔離楝大廈見客開會, 比大陽曬到嘅時間近乎零. 第二, 係香港搵到錢嘅工都不外乎醫生律師銀行家等西裝友, 返工著住牛記笠記, 啲人唔係以為你放假, 就係你撈得好霉. 第三, 西裝來來去去果啲款, 只要買多幾件恤衫, 返工就唔駛成日諗著乜衫好啦.