星期三, 4月 25, 2007

對酒當歌

一個月一次, 都唔過份啫.

上嚟工作已經幾年, 不過我重來未試過同同事去Happy Hour, 一嚟公司喺冇雷公咁遠, 二嚟我啲同事都好geek(咁我呢??), 深閨簡出, 更加唔駛指意叫佢地去飲酒(約打機可能易啲).

其實我唔鍾意飲啤酒, 因為有陣啤酒花味, 而且我飲完啤酒第二日一定頭痛. 紅酒就唔錯喇, 甜甜地幾好飲, 而且唔駛驚頭痛, 點"辟"都得. 我最喜歡Merlot, 有果味易入口; 其次係Shiraz, 辣辣地送羊扒一流. 唔識欣賞Cabarnet Sauvignon, 因為買唔起啲貴酒, 平果啲通常單寧酸太多, 好難入口.

咁大個仔都未飲過啲乜嘢Long Island呀, Snow Ball呀之類嘅cocktail, 因為烈酒都好難飲, 又會令我頭痛. 不過Bailey就幾好, 可能因為我好鍾意飲咖啡啦, 而且佢又夠甜.

我覺得一路食嘢一路飲酒都唔錯, 食下雞翼bbq之類, 送吓酒, 傾吓計. 真係對酒當歌, 人生幾何!