星期一, 7月 16, 2007

香港人, 唉……

星期日, 鬼死咁熱, 留响屋企開住冷氣睇電視. 噤噤吓個remote, 發現有線1台有得睇歐亞桌球大師賽. 我雖然唔係一個桌球迷, 不過由細到大都好鍾意玩桌球game, 於是乎就眼定定咁望住部電影睇比賽.

打到去一局, 係奧蘇利雲對馮國威. 話說奧蘇利雲係當今桌球界中數一數二, 連我依個門外漢亦聽過其大名, 至於馮國威有幾勁我就唔知喇. 本來大師獻技, 觀眾表現興奮亦無可厚非, 而奧蘇利雲技術之高超, 亦令我睇到目瞪口呆. 之不過點解當馮國威打失波嘅時候, 現場觀眾要報以噓聲呢? 同一場合, 好似賀歲杯對外國明星球隊時候, 啲球迷一樣咁鍾意噓香港隊. 就算強弱幾咁懸殊都好, 香港人點解唔可以支持吓自己人呢?

果個主持重好笑, 打完場波, 問馮國威:「奧蘇利雲咁勁, 你有冇向佢偷師? 」大佬, 人地都係職業桌球手, 唔通要人答你: 我咁渣, 梗係要啦」咩. 睇見馮國威目無表情個樣, 如果我係佢, 真係會打個主持一鑊.

香港人呢, 個個都好有世界觀. 講足球, 有人支持英格蘭, 有人支持意大利, 但係好少人會支持中國隊香港隊, 講籃球, 就梗係NBA. 無錯, 香港係好多運動項目都好屎, 叫人唔好支持外國隊伍, 不如叫人唔好支持運動好過喇, 之不過話晒自己友, 唔做fans唔緊要, 比少少鼓勵, 唔駛死嫁.