星期二, 7月 17, 2007

怕事

睇到渣老闆話佢戲院大大聲咁叫人唔好講電話, 依種咁英勇嘅行為簡直令我肅然起敬.

雖然依家啲戲院, 都會係開場前個trailer叫大家熄電話, 但係我諗九成九嘅人都遇過隔離左右有人講電話, ,又或者後面有條友講哂成套戲嘅劇情出嚟. 絕大部份嘅時候, 都冇人夠膽開口叫人收聲.

查實科技男都有試過一次發炮嘅經驗. 果陣時响金鐘UA戲院睇戲, 有個鬼佬好大聲咁講電話. 你知金鐘間UA好多西人去睇戲, 我當時心諗, 鬼佬應該冇中國人咁怕事, 點解冇人叫佢收聲呢? 我盤算咗好耐, 腦海中不斷咁練習英文正確發音. 能量bar變咗紅色, 頂唔順要爆嘅時候, 我擰轉頭, 好大聲咁講咗句: Shut up!

果一刻, 就好似渣老闆所講, 腎上腺素急升, 心跳加速, 著哂火咁. 不過, 唔知係咪我英文差, 又或者我其實太細聲, 個鬼佬似乎冇乜反應. 就係咁, 我興奮嘅情緒急速退卻,成個人謝哂皮, 乖乖地坐低繼續睇戲.

又有一次, 我响西隧口等緊巴士. 當時正值放工時間, 有幾個人排喺我前面, 條隊都有返咁上下長. 忽然間有個地盤佬, 施施然走咗去隧頭排隊”. 大佬, 依個鐘數, 加上咁耐都未有車, 如果比人打一打尖, 分分鐘上唔到車嫁. 奇怪嘅係, 冇人敢出聲, 大家都怕咗地盤佬.

正當我有氣難消時候, 巴士已經悄悄地埋咗站, 而地盤佬亦開步想上車. 果幾秒間, 我唔知自己short邊條線, 竟然用盡我所有氣力, 好似打美式足球咁撞開個地盤佬, 然後自己就走咗上車! 個地盤佬稍為定一定神就大叫: 你癲咗呀! 雖然當時我仲驚魂未定, 不過亦回應咗句: 搭車要排隊, 唔好打尖!

個地盤佬條氣唔順, 重响到係咁鬧, 不過好彩有個熱心阿姐, 見我文弱書生一個, 就頂上幫我同地盤佬展開罵戰. 到最後, 地盤佬梗係鬥唔過阿姐啦.