星期四, 2月 15, 2007

開會

每逄星期四下午, 科技男都要跟星州同事做conference call. 個會係project manager定落, 原意係希望兩team人定期update個project嘅進程, 限時一粒鐘.

不過整整吓, 個會由最多一粒鐘, 變做最少一粒鐘! 其實每個人只需要用五分鐘就講完要講嘅嘢, 點解仲要成班人坐定定, 浪費時間? 可唔可以大家開會前先send個report比team leader, 然後整個summary做briefing就算呢? 留返啲時間比Q&A session好過喇!

其實我好憎開會, 因為大部份會議都係好無謂. Setup個meeting, 原本係想大家為一啲問題作討論, 搵出解決方法, 又或者係上司想向下屬傳遞一啲訊息. 但係好多人就為開會而開會, 事前不單只冇準備 (連agenda都冇!), 又要請啲唔關事嘅人嚟. 雖然我好多時唔係上緊網就係寫熙blog, 不過都唔好搵我嚟攪吖! 齋坐好悶嫁.

有時我會諗, 係大學果陣時攪吓活動, 對日常工作都有啲用. 起碼如果比我hold個會, 我一定會以盡快開完為首要任務!